homeover onsagendamystery shopper FAQcontact Mystery ExpertiseMystery ShoppingMystery Coachingreferentiesblog

Blog

De toekomst van fysieke winkels in het digitale?

Retail - Toekomst - beleving - maart '18

Lees meer

Bepalende factor in klantbeleving?

Klantbeleving - Identiteit - Organisatiecultuur - feb '18

Lees meer

Naar een retail die enkel maar beleving verkoopt?

Retail - Toekomst - beleving - sept '17

Lees meer

Wie heeft er 3 Mystery Scans gewonnen?

Wedstrijd - Fun - aug '17

Lees meer

Echte schoonheid zit vanbinnen

Beleving - Brand loyalty - feb '17

Lees meer

Uw identiteit als differentiator inzake beleving

Strategie - beleving - jan '17

Lees meer

Onze 10 suggesties voor 2017!

Tips & tricks - dec '16

Lees meer

De consument beleving in de (nabije) toekomst

Beleving - Technologie - nov '16

Lees meer

Gastspreker RetailDetail Night 2016

Retail - Keynote - nov '16

Lees meer

Feedback is the breakfast of champions

Lees meer

De meerwaarde van persoonlijk contact

Lees meer

Klantgericht in Kroatië!

Lees meer

De geboorte van M-Connect

Omdat we met M-Eye ondertussen al 3,5 jaar aan de slag zijn en al meer dan 10.000 Mystery bezoeken hebben uitgevoerd, wilden we onze Mystery Shoppers extra in de bloemetjes zetten. Hiervoor hebben we M-Connect in het leven geroepen!

Lees meer

(sommige) medewerkers maken het verschil...

Een aankoop eindigen met een glimlach op je gezicht!

Lees meer

Klantgericht handelen & commerciële spirit

Onlangs zat ik in meeting bij een van onze klanten waar de resultaten van onze analyse van hun verkoopproces werden gepresenteerd en besproken. De doelstelling was om er zo efficiënt mogelijk de belangrijkste quick-wins uit te halen waar ze zo snel mogelijk mee aan de slag konden gaan.

Lees meer

Een 'succesvolle' ontbijtsessie

De 8e ontbijtsessie die we met M-Eye organiseerden was ook nu weer een schot in de roos! Een kort verslag met wat sfeerbeelden kan u hier bekijken.

Lees meer

Discriminatie in de interimsector?

De interimsector wordt vanuit Federgon vaak 'gecontroleerd' met Mystery Calls of er al dan niet gediscrimineerd wordt. Omdat M-Eye hier ook al heel wat ervaringen in heeft opgedaan, delen we hier graag onze bevindingen.

Lees meer

Een bank vooruit?

De bankwereld blijkt geen wereld te zijn waar je zomaar binnen geraakt, vrij letterlijk dan nogwel. Banken moeten nog meer evolueren naar expertise en experience centra.

Lees meer

En de winnaars zijn...

Om onze nieuwe website te vieren, organiseerden we een wedstrijd waarbij 3 Mystery Scans gewonnen konden worden. Zie hier wie de winnaars zijn!

Lees meer

Hoe onthouden we checklists?

We sturen onze Mystery Shoppers op pad met een checklist. Maar hoe onthouden zij nu eigenlijk al deze te beantwoorden vragen? (juli - 2015)

Lees meer

Mystery Calling met Kris Peeters

Minister van Werk Kris Peeters lanceerde het idee om discriminatie op te sporen met Mystery Calls. Dit leidde tot heel wat uiteenlopende reacties. (maart - 2015)

Lees meer

Een interview met Febelmar

Febelmar toont ook interesse voor de Mystery Shopping markt in België. Een interview met Stijn Preuveneers van M-Eye legt het een en ander bloot.

Lees meer

Hou ook uw klantenbeleving fit!

U werkt zich toch ook in het zweet voor uw klanten?

Lees meer

Agenda

Workshop: Customer Journey Management

30 januari 2019 - 9u00 tot 12u30 @ Leuven