M-Eye verbetert

Training & Coaching

M-EYE Training en Coaching icon

Hands-on opleidingen op basis van concrete feiten

De perceptie van toegevoegde waarde die klanten van uw bedrijf hebben wordt bepaald door uw medewerkers. Zij spelen een cruciale rol in uw Klantstrategie en zorgen voor de emotionele component van uw klantrelaties.

Onze opleidingen onderscheiden zich door concrete verbeterprogramma’s die direct gekoppeld worden aan het meten van de performantie op de werkvloer. U wil toch zeker zijn dat uw opleiding direct resultaat oplevert, niet?

In welke mate zijn uw medewerkers klaar om iedere klant een geweldige beleving te bieden?

Kunnen ze iedere commerciële opportuniteit perfect afsluiten?

\

Training

Het juiste onderzoek heeft aangetoond welke competenties u moet aanscherpen? Wij creëren een opleidingsprogramma dat uw medewerkers meeneemt in de leefwereld van hun klanten. Door het stellen van de juiste vragen gaan uw medewerkers een echte relatie met hun klant aan en zijn ze commercieel succesvol.

\

Coaching

Geen kennisoverdracht, maar aansturen tot introspectie. Tijdens individuele gesprekken begeleiden we zowel leidinggevenden als verkoopmedewerkers tot inzicht in wat hun blokkerende factoren zijn die succes in de weg staan. Dit steeds op basis van concrete resultaten en onderzoek.

Desco logo
Lunch Garden logo
Horta logo
Otomat logo
Mercedes-Benz logo

Betrek uw medewerkers

zij staan centraal in de klantenbeleving

Pin It on Pinterest