Uw medewerkers vandaag nog doen groeien?

Welke opleiding is de juiste? Hoe mijn personeel beter doen verkopen? Hoe dit structureel verbeteren? Wij helpen u met uw interne communicatie en bereiden uw organisatie voor op de medewerker-gerichte verbeteringen die moeten plaatsvinden.

M-EYE Verbetert

Vergeet saaie opleidingen!

Laat ons uw medewerkers meenemen in het verhaal van hun klanten. Laat hen voelen welke belangrijke impact ze hebben op uw klantrelaties.

M-EYE Training en Coaching icon

Training & Coaching

Hands-on ondersteuning met focus op het ontwikkelen van commerciële en klantgerichte competenties.

— LEER MEER —

M-EYE Actiemaker icon

De Actiemaker!

Specifieke op maat gemaakte meet- en verbeterprogramma’s die een cultuur van klantgerichtheid bij uw medewerkers doen ontstaan.

— LEER MEER —

Inspiratiecases

Verhalen van onze geweldige klanten

Omgaan met discriminerende vragen bij uitzendarbeid

M-EYE ondersteunt de uitzendsector via mystery calls en visits om zicht te krijgen op hun aanpak in de realiteit. Slaagt iedere medewerker er in om een discriminerende vraag van een werkgever of werkzoekende te identificeren en een duidelijke standpunt hieromtrent in te nemen?

Hoe Vivaldis niet-discriminatie intern doet leven

Vivaldis is met 70 kantoren verspreid over België een sterke speler in de interimsector. M-Eye sprak met Greet Mols, Manager Externe Payroll en preventieadviseur, over hoe zij belangrijke thema’s als niet-discriminatie doen leven bij de medewerkers met het juiste onderzoek en ondersteuning.

Lunch Garden logo
Desco logo
Otomat logo
Bel&Bo logo
ASAP logo

Win met het juiste verbetertraject

Op basis van concrete resultaten

Pin It on Pinterest