M-Eye onderzoekt

Mystery Shopping

M-EYE Mystery Shopping icon

Wordt elk contactmoment met een klant ingevuld zoals u het wenst?

Mystery shopping onderzoek brengt dit exact in kaart! U bepaalt namelijk hoe uw klanten ieder contactmoment met uw organisatie moeten ervaren. Enkel door dit op consistente wijze te doen, kan u hen een geweldige beleving bieden doorheen hun customer journey. Onze mystery shoppers doorlopen namelijk uw klantenproces net zoals een echte klant dat doet. Hierdoor meten we op objectieve wijze de prestatie naar uw norm in ieder contact moment.

Hoe gebeurt de begroeting van klanten?

Wordt de klant wel proactief benaderd?

Volgen verkopers iedere commerciële opportuniteit op?

Is het laatste contactmoment echt onvergetelijk?

Gratis eBook

9 tips voor
Mystery Shopping
onderzoek

M-EYE eBook 9 tips voor Mystery Shopping onderzoek


    Als echte klanten doorlopen onze mystery shoppers uw klantenproces. Volledig aangepast aan uw doelgroep.

    Stijn Preuveneers profielfoto

    Stijn Preuveneers
    M-Eye

    Mystery Shopping geeft u directe feedback

    Uw medewerkers zijn de meest persoonlijke vertaling van uw identiteit en klantstrategie. Mystery shopping helpt u hiermee!

    Mystery Shopping rapporten geven visueel weer waar de belangrijkste verbeterpunten zich bevinden. Hiermee heeft u een krachtige tool in handen waarmee u uw medewerkers direct kan coachen. We raden dan ook aan om als verantwoordelijke zo snel mogelijk na de evaluatie actie te ondernemen.

    Rapport mystery shopping M-EYE
    Customer Journey isometric visual M-EYE

    Van online tot offline: uw hele customer journey in kaart

    Een klant denkt niet in hokjes en heeft via verschillende mogelijke kanalen contactmomenten met uw bedrijf. Een mystery shopping onderzoek kan op al deze kanalen en contactmomenten worden toegepast.

    • Mystery Calling voor telefonisch onderzoek
    • Mystery Online voor website en webshop onderzoek
    • Mystery Feedback voor mystery shopping onderzoek met directe feedback

    Integreer met bestaande actieplannen

    Bestaande actieplannen voor uw medewerkers integreren we ineens in het onderzoek. Uw performance management systeem wordt zo nóg efficiënter. Door onze Actiemaker module te integreren met uw huidige mystery onderzoek, kan u bepalen welke aspecten voor welke medewerker geëvalueerd moeten worden. Niet iedere medewerker heeft nu eenmaal dezelfde actiepunten waaraan hij moet werken.

    Actiemaker op mobiele toestellen M-EYE
    Coca Cola logo
    Liantis logo
    Samsung logo
    Century 21 logo
    Adecco logo

    Verbeter uw klantrelaties

    ga voor een mystery campagne op maat

    Pin It on Pinterest