M-Eye onderzoekt

Mystery Shopping

M-EYE Mystery Shopping icon

Wordt elk contactmoment met een klant ingevuld zoals u het wenst?

U bepaalt hoe elke klant ieder contactmoment met uw organisatie moet ervaren. Onze mystery shopping evaluaties brengen dit op objectieve wijze in kaart door de prestatie naar deze norm in ieder contactmoment te meten.

Hoe gebeurt de begroeting van klanten?

Wordt de klant wel proactief benaderd?

Volgen verkopers iedere commerciële opportuniteit op?

Is het laatste contactmoment echt onvergetelijk?

Gratis eBook

9 tips voor
Mystery Shopping
onderzoek

M-EYE eBook 9 tips voor Mystery Shopping onderzoek


Als echte klanten doorlopen onze mystery shoppers uw klantenproces. Volledig aangepast aan uw doelgroep.

Stijn Preuveneers profielfoto

Stijn Preuveneers
M-Eye

Mystery Shopping geeft u directe feedback

Uw medewerkers zijn de meest persoonlijke vertaling van uw identiteit en klantstrategie. Mystery shopping helpt u hiermee!

Onze rapporten geven visueel weer waar de belangrijkste verbeterpunten zich bevinden. Hiermee heeft u een krachtige tool in handen waarmee u uw medewerkers direct kan coachen. We raden dan ook aan om als verantwoordelijke zo snel mogelijk na de evaluatie actie te ondernemen.

Rapport mystery shopping M-EYE
Customer Journey isometric visual M-EYE

Van online tot offline: uw hele customer journey in kaart

Een klant denkt niet in hokjes en heeft via verschillende mogelijke kanalen contactmomenten met uw bedrijf. Een mystery shopping onderzoek kan op al deze kanalen en contactmomenten worden toegepast.

  • Mystery Calling voor telefonisch onderzoek
  • Mystery Online voor website en webshop onderzoek
  • Mystery Feedback voor mystery shopping onderzoek met directe feedback

Integreer met bestaande actieplannen

Bestaande actieplannen voor uw medewerkers integreren we ineens in het onderzoek. Uw performance management systeem wordt zo nóg efficiënter.

Actiemaker op mobiele toestellen M-EYE
Coca Cola logo
Liantis logo
Samsung logo
Century 21 logo
Adecco logo

Verbeter uw klantrelaties

ga voor een mystery campagne op maat

Pin It on Pinterest