M-Eye onderzoekt
Mystery Shopping

Wordt elk contactmoment met een klant ingevuld zoals u het wenst?
Hoe gebeurt de begroeting van klanten?
Wordt de klant wel proactief benaderd?
Volgen verkopers iedere commerciële opportuniteit op?
Is het laatste contactmoment echt onvergetelijk?
Gratis eBook
9 tips voor
Mystery Shopping
onderzoek

Mystery Shopping geeft u directe feedback
Uw medewerkers zijn de meest persoonlijke vertaling van uw identiteit en klantstrategie. Mystery shopping helpt u hiermee!
Mystery Shopping rapporten geven visueel weer waar de belangrijkste verbeterpunten zich bevinden. Hiermee heeft u een krachtige tool in handen waarmee u uw medewerkers direct kan coachen. We raden dan ook aan om als verantwoordelijke zo snel mogelijk na de evaluatie actie te ondernemen.


Van online tot offline: uw hele customer journey in kaart
Een klant denkt niet in hokjes en heeft via verschillende mogelijke kanalen contactmomenten met uw bedrijf. Een mystery shopping onderzoek kan op al deze kanalen en contactmomenten worden toegepast.
- Mystery Calling voor telefonisch onderzoek
- Mystery Online voor website en webshop onderzoek
- Mystery Feedback voor mystery shopping onderzoek met directe feedback
Integreer met bestaande actieplannen
Bestaande actieplannen voor uw medewerkers integreren we ineens in het onderzoek. Uw performance management systeem wordt zo nóg efficiënter. Door onze Actiemaker module te integreren met uw huidige mystery onderzoek, kan u bepalen welke aspecten voor welke medewerker geëvalueerd moeten worden. Niet iedere medewerker heeft nu eenmaal dezelfde actiepunten waaraan hij moet werken.
Verbeter uw klantrelaties
ga voor een mystery campagne op maat