M-Eye onderzoekt
Customer Journey

Maak het uw klanten zo eenvoudig mogelijk
Hoe toegewijd is uw merk om een klant te overtuigen binnen elke stap van de customer journey? Uw klant houdt van efficiëntie en consistentie. Het product van alle ervaringen die hij opdoet in zijn customer journey bepaalt zo zijn klantbeleving. Welke achterliggende processen en systemen zijn hiervoor verantwoordelijk? Elimineer tijdig mogelijke irritaties en maak het uw klanten zo makkelijk mogelijk.
Welke ervaringen zijn bepalend voor uw klantenervaring?
Welke processen en systemen zijn hiervoor verantwoordelijk?
Hoe vermijden we mogelijke irritaties voor uw klant?
Hoe gaan uw concurrenten om met hun customer journey?

Beleef de customer journey door de ogen van uw échte klanten
U moet uw klanten en hun gedrag leren kennen voordat u dit efficiënt kunt aansturen. Dit maken we mogelijk door het uitvoeren van een mystery scan onderzoek.
Vanuit verschillende klantpersona’s doorlopen we uw customer journey vanaf de oriëntatiefase, over de aankoopfase tot en met de gebruiksfase. Alle mogelijke interactiemomenten die uw klant heeft worden kwalitatief vastgelegd en uitgebreid beschreven.


Maak het uw klanten zo eenvoudig mogelijk
Onze Procesanalyse brengt visueel in kaart welke stappen elk klantpersona onderneemt, hun onderlinge samenhang en de tevredenheid hierover. Samen bepalen we de juiste optimalisaties voor elk klantpersona om zijn customer journey zo efficiënt en effectief te doen verlopen.

RESULTAAT:
gelukkige klanten en een groei in omzet
Een klant die zijn aankoopproces zo efficiënt mogelijk kan beleven is een gelukkige klant. Hierdoor realiseert u zowel groei in klanttevredenheid als in omzet door gebruik te maken van efficiëntere processen.

Pak uit met uw klantervaring
samen creëren we een unieke Customer Journey