Volt » Klantonderzoek

Onderbouwde beslissingen op basis van data en inzichten.

We combineren verschillende datastromen om snel te leren over de perceptie, emoties en gedragingen van je klanten én medewerkers.

Tevredenheids­onderzoek

We onderzoeken de percepties en emoties die klanten hebben over jouw organisatie. Met gerichte acties tot gevolg.

Mystery onderzoek

We brengen objectief in kaart wat je klant exact meemaakt. Onze 750+ mystery shoppers brengen elk klantencontact in kaart.

Medewerkers­onderzoek

Je medewerkers zijn je 1e klanten. We helpen hoe we van hen ook je 1e ambassadeurs kan maken o.b.v. hun verwachtingen en verlangens.

Markt­onderzoek

Wat is het potentieel van je nieuwe product, dienst of locatie? Wat met je naams­bekendheid? We diepen je markt uit, zowel B2B als B2C.

Concurrentie­onderzoek

Verover een leidende positie in de markt door de concurrentie een stap voor te zijn.

Monitor

Real-time verzameling van de emoties van je klanten op het moment dat ze een interactie hebben met je organisatie.

Creatieve specialisten die dieper durven graven

Onze specialisten graven dieper en gaan op zoek naar die elementen die een daadwerkelijke impact hebben op de klantbeleving. Onze toegevoegde waarde zit in het creatief combineren van verschillende meetmethodes om zowel het feitelijke gedrag als de subjectieve emoties van klanten en medewerkers te isoleren.

Pin It on Pinterest