WAT WIL U VANDAAG TE WETEN KOMEN?

Wie zijn mijn klanten? Welke noden hebben ze? Hoe verloopt hun customer journey? Veel te vaak haasten bedrijven zich om alles ‘klant gerelateerd’ te meten maar slagen ze er niet in dit in bruikbare resultaten om te zetten. Met het juiste onderzoek zoeken we samen naar relevante inzichten en bepalen de acties!

Onderzoek mogelijkheden

M-EYE Mystery Shopping icon

Mystery Shopping

Wordt uw klantbeleving geboden op de manier zoals u het wenst?

— LEER MEER —

M-EYE Customer Journey icon

Customer Journey

Verloopt uw customer journey voor de klant even consistent en efficiënt als u denkt?

— LEER MEER —

M-EYE Klantonderzoek icon

Klantonderzoek

Hoe tevreden zijn uw klanten en wat zijn de motieven achter hun gedrag?

— LEER MEER —

M-EYE visual oog iris close up

Benieuwd hoe u met het juiste klantonderzoek het verschil kan maken?

Inspiratiecases

Verhalen van onze geweldige klanten

Omgaan met discriminerende vragen bij uitzendarbeid

M-EYE ondersteunt de uitzendsector via mystery calls en visits om zicht te krijgen op hun aanpak in de realiteit. Slaagt iedere medewerker er in om een discriminerende vraag van een werkgever of werkzoekende te identificeren en een duidelijke standpunt hieromtrent in te nemen?

Hoe Vivaldis niet-discriminatie intern doet leven

Vivaldis is met 70 kantoren verspreid over België een sterke speler in de interimsector. M-Eye sprak met Greet Mols, Manager Externe Payroll en preventieadviseur, over hoe zij belangrijke thema’s als niet-discriminatie doen leven bij de medewerkers met het juiste onderzoek en ondersteuning.

Belfius logo
Brico logo
Vandersanden logo
Coca Cola logo
Colruyt logo

Doorgedreven onderzoek

voor een unieke klantervaring

Pin It on Pinterest