homeover onsagendamystery shopper FAQcontact Mystery ExpertiseMystery ShoppingMystery Coachingreferentiesblog

Mystery Shopping Expertise

De juiste klantenbeleving is cruciaal!
Maar hoe correct en precies is uw huidige kennis omtrent uw service, commercieel proces en klantentevredenheid?


M-Eye ondersteunt u hierin door samen met u gerichte Mystery Shopping en Mystery Expertise onderzoeken op te stellen die de concrete beleving van uw klanten inzichtelijk maakt. Van ons ontvangt u de concrete input over waar de optimalisatiemogelijkheden zich bevinden.

M-Eye begeleidt u in het hele onderzoekstraject en stelt telkens een methode op maat voor waarbij uw strategische objectieven centraal staan. Zo kan uw Customer Journey in zijn geheel onder de loep worden genomen of worden opgedeeld in een online en offline onderzoek waarbij de beleving van uw klanten in kaart wordt gebracht. Belangrijk is dat u met onze concrete resultaten weet waar de optimalisatiemogelijkheden zich bevinden en hoe u hiermee vandaag nog aan de slag kan.

M-Eye staat dan ook voor kwaliteit, flexibiliteit en een gezonde dosis passie voor ons vak!

Agenda

Workshop: Customer Journey Management

30 januari 2019 - 9u00 tot 12u30 @ Leuven


Op onze blog

De toekomst van fysieke winkels in het digitale?

Retail - Toekomst - beleving - maart '18


Bepalende factor in klantbeleving?

Klantbeleving - Identiteit - Organisatiecultuur - feb '18